زبان سرای سما

آموزشکده زبان های خارجی متداول

زبان سرای سما

آموزشکده زبان های خارجی متداول

  • ۰
  • ۰

قبل از هر چیز باید به این نکته بسیار مهم اشاره کنم که برای کسب نمره عالی در آزمون تافل، کافی است که زبان انگلیسی را به کمک نرم افزار، کتاب یا کلاس، بطور عمومی یاد بگیرید و سپس تکنیک های آن را به کمک یک سری نرم افزار و کتاب و وب سایت که اینجا معرفی می کنیم یاد بگیرید. یعنی تافل همان مهارت در زبان انگلیسی است که فقط چند تکنیک برای کسب نمره بهتر نیاز دارد.

۱- معرفی بهترین وب سایت های آموزش آزمون تافل

وب سایت های آنلاین و رایگان آموزش تافل بعنوان ابزاری مکمل برای یادگیری تافل محسوب می شوند و نه منبع اصلی. علت اصلی هم این است که دقتی که در موقع طراحی مطالب برای این وب سایت ها صرف می شود هیچگاه منسجم و به اندازه نرم افزارها و کتاب ها تحقیق شده و علمی نیستند.

وب سایت رسمی ETS

وب سایت رسمی ETS

قطعا بهترین وب سایت برای شروع و آشنایی با کلیات و ساختار آزمون تافل همان وب سایت رسمی ETS می باشد. در این وب سایت یک سری نمونه سوال و راهنمای کلی نحوه برگزاری آزمون برای شما قرار داده شده است که رایگان می باشند. یک پکیج نمونه آزمون هم هست که فقط شما را با ساختار آزمون آشنا می کند.

آدرس وب سایت رسمی ETS

وب سایت Quizlet

تصویری از وب سایت Quizlet آموزش تافل

یک وب سایت تمام عیار که تقریبا همه چیز در خود دارد. شما را با موضوعات متنوع آشنا می کند، از شما آزمون می گیرد و کلمات تافل را به شما می آموزد. بخش هایی از وب سایت رایگان است و برای بخش های دیگری باید هزینه پرداخت کنید. حتما سری به این وب سایت بزنید.

آدرس وب سایت Quizlet

وب سایت Learnforgood

وب سایت رایگان Learn4good

این وب سایت هم جزو بهترین وب سایت های رایگان آموزش تافل می باشد. تقریبا تمام ۴ بخش Reading Listening Speaking Writing را به شما آموزش می دهد. نکته مهمی که قبلا هم گفتیم این وب سایت ها بعنوان مکمل مطرح هستند نه منبع اصلی. در این حد که روزانه نیم ساعت به گشت و گذار در انها بپردازید.

آدرس وب سایت Learnforgood

۲- معرفی، دانلود و خرید بهترین نرم افزارها و اپلیکیشن های (کامپیوتر و اندروید) آزمون تافل

ادامه بهترین منابع آزمون تافل ibt

  • ۹۶/۰۹/۲۱
  • میلاد ناظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی